FUMB (38) - 週一正能量

FUMB (X) - Fxxk U Monday Blue

喵喵喵喵喵電感應~
2月22日是貓之日唷ฅ•ω•ฅ

新加入的朋友可以從上方的標籤找到之前的文章哦~

最新文章和資訊都在FB
歡迎大家按讚追蹤

以下正文



親愛的小天使,請你跟我回家好嗎


是日文的 2 聽起來很像喵啦!



一定是因為知道小貓們可以得到推主很好的照顧
才能放心離開吧









不用再聽到貓咪喵喵叫著要出去



狗派的來這裡吸一下



這是給鼠派的



摸我嘛!!




我才沒有哭






結衣我老婆











願意"相信"就是一種超能力















要不要一起去散步啊







按起來



"學術用"



決定宵夜就吃合味道!



給我等一下







兩年前離開原生地以後
真的對於友誼有了更多更深的體會...
不管是家人或朋友
都要100分的珍惜

正能量不知不覺也做了半年多
到現在還是會很擔心這周的內容會不會讓大家失望
會不會有人看了會難過
可是只要看到底下的留言
內心就會很安心
謝謝每周都會來部落格留言的大家
謝謝臉書上常常說故事給我聽、與我互動的讀者
大家都是我的正能量~~

謝謝大家
我是Frederick
祝你有個美好的一天


上一篇・     ・下一篇

4 comments

  1. 感謝分享,很感謝你們願意持續時間帶來正能量
    Peace

    回覆刪除
  2. 自從有你這個單元之後,我一定一定只在週一看,真的,完全撫慰我心
    我甚至覺得週一本人應該親自頒發獎牌給你,因為你的文章讓大家不那麼討厭它

    回覆刪除
  3. You should see how my associate Wesley Virgin's biography starts with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    Wesley was in the army-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" secrets that the government and others used to get everything they want.

    THESE are the EXACT same methods tons of famous people (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's really because most of your BRAINPOWER is UNTAPPED.

    Maybe that expression has even taken place INSIDE OF YOUR own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind around 7 years ago, while riding an unregistered, trash bucket of a car with a suspended license and in his pocket.

    "I'm very frustrated with going through life check to check! When will I become successful?"

    You've been a part of those those conversations, isn't it so?

    Your success story is waiting to be written. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    回覆刪除
  4. 沒有正能量系列我真的不知道要怎麼開口跟我爸媽說話了,雖然我們很容易爭吵,但每當我媽傳長輩圖給我時,我總會丟一張來這裡找到的,我認為他們看了會喜歡或有趣的圖片
    我媽總會回個謝謝你、或是針對圖片的回覆,但都是友善的,我覺得一點一點的,我們有在慢慢接納彼此的生活跟想法,其實很感謝版主

    回覆刪除